Mijn meest gelezen

zondag 24 juli 2011

Mijn zin in zon

De petunia's en hanggeraniums in de tuin van mevrouw Scheurkogel verraden een zomer, maar staan er al dagenlang verregend bij. Piet Paulusma was gisterenavond ook niet meer bij machte om ons op te beuren want voorlopig blijft het nog even zo. Ik krijg bijna zin in erwtensoep met rookworst van de HEMA als ik naar buiten kijk. Het is verdorie al eind juli, waar blijft toch die zon?


Vorige week hadden we "out of the blue" een stralende zomerdag maar werden daags erna meteen weer afgestrafd met harde wind en stortregens.

Gelukkig hebben wij onze vakantie nog tegoed en gaan lekker naar Frankrijk. Daar zijn de vooruitzichten een stuk beter, dus over een week rijden we lekker de zon tegemoet! Om alvast een beetje in de sfeer te komen ga ik vanmiddag een paar cd-tjes branden met leuke Franse liedjes.

Hopelijk valt de zomer in ons land volgend jaar in een weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten